Friday 4 November 2011

Sulaman pd towel

Sulaman pd towel

Harga : RM 10.00 termasuk sulaman perkataan & face towel...

Masa last day yg sepatotnya bukan last kt ACW tu..kikikik..souviner ne aku sediakan utk kwn2 opis. Sebagai tanda kenang2an..n aku rasa mmg btol2 nk buat. Memandangkan sebaik benti dr ACW aku akn jd bos & kuli utk bisnes sendiri, so ini secara tidak lgsg adalah brg promosi aku jugk.

Behind de' story - punya over excited xmo p keja dah..malam tu aku xtdo lgsg..demi memikirkan esoknya last day n bila masa aku nk bg kat kwn2 plak kan? takkan nk pilih2 org plak. tu lg aku xsanggup. Oleh yg demikian semua kwn2 kt ACW dapat walaupun utk abg jack & jus designnya agak fancy sikit. miahahahah...bedal la...aku pakai stok yg ada depn mata je...

Sebelum ne aku letak RM5 utk sulam perkataan dan RM10 utk face towel. So total - RM15.00 agak mahal jugkla pd aku..tp xleh buat ape....sebb xdpt supplier.. but dont wori.. NOW...RM10.00 ONLY include sulaman perkataan ( ikut sukatik korng apa nk tulis) & face towel...

Horeyyyy!! Aku suka gila dpt jumpa supplier ne.. Boleh aku bg harga yg murah sikit..tp kualiti masih tip top n yg penting boleh cover 'gaji' aku. Almaklumlah...inilah sumber pendapatan aku skang....

Kalo korang berminat...boleh PM kt fb aku..sofar 'Mrsgobel Cun' o tinggalkan pesan kt email ek 'faridah_abas@yahoo.com' .

No comments:

Post a Comment